Zuidwest USA 2011

Download link gedetailleerd reisschema 26-daagse rondreis Zuidwest USA 2011

Op verzoek van bezoekers hierbij een link om het gedetailleerde reisschema in PDF formaat te downloaden:

Het reisschema en verzamelde informatie over de locaties die wij bezochten, kan je hier downloaden (via DropBox.com) (let op PDF bestand is 12MB)

Erwin

Wat een fantastisch uitgebreide reisschema. Vooral wat er allemaal te doen is per plek is erg handig. Wij gaan volgende maand die kant op en daarbij kunnen we jullie verslag goed gebruiken.

Dank daarvoor!

Ruben

Hoi,

Ik ga dit jaar een reis maken in dezelfde staten en met hetzelfde aantal dagen. Graag wil ik jullie reisgids downloaden om mijne aan te vullen. Helaas doet de link het niet meer. Is het mogelijk om deze op nieuw te uploaden? Misschien is het teveel gevraagd, maar mijn mail adres is rubencaspers@gmail.com als jullie het eventueel zouden willen sturen :).
Jullie zouden mij erg helpen!

Anne-Marie

Hoi,
Jullie roadbook is altijd erg compleet en leuk om te volgen. Komend jaar willen wij de reis naar Zuidwest USA maken waar veel overeenkomsten in voor komen. Graag zou ik jullie roadbook als leidraad gebruiken. Helaas werkt deze link niet meer. Is het mogelijk dat jullie deze opnieuw openzetten of eventueel het roadbook naar mij mailen. Alvast heel erg bedankt daarvoor. Mijn mailadres is anne-marie.z@hotmail.com