Zuidwest USA 2011

Dag 21 - Bryce Canyon NP

Reacties

Reacties

c moolenschot

Hoi Stefan Nicole &Demi & Sem De Rijs lootp een beetje op zn einde ik weet niet wat het mooiste moment was het waren er zo veelEen ding wil ik julli vertelen dat ik hier netzo genoten heb als julli van deze rijsHet was een hele belevenis die je niet meer vergeet ik vind het heel fijn dat julli dit heben mogen meemaken ik blijf kijken tot het laatste moment ik moet wel zeggen de hele rijs heb en julli op een voortrefelijke manier aan ons gegeven DAAR VOOR MIJN HARTELIJK DANK et was goed Opa kees& SJan

c Moolenschot

Hier dan mijn laatse reactie Het was een hele mooie rijs een vacantie om nooit meer te vergeten ik heb er van genoten Maar je hebt het ook op een voortreffende wijze aan ons over gebracht Er rest mij nog jullie een goede vlucht toe te wensen en tot weerziens in Nederland Tot Donderdag of Vrijdag we horen het nog wel Vele groetjes Opa & Sjan Doei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!