Zuidwest USA 2011

Onze reis... "Zuid West USA"

Rondreis Zuidwest USA

Welkom op ons reisverslag!

We hebben besloten om deze zomervakantie naar het Zuidwesten van de Verenigde Staten te gaan. In Mei 1999 zijn wij in dit gedeelte op huwelijksreis geweest en wilden deze reisgraag eensmet de kinderen doen.

Via dit reisverslag kan je op de hoogte blijven van onze belevingen tijdens de 26-daagse rondreis. Vanaf 8 Juli zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen , foto's en video's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest!

Wij zien jullie graag terug op de site en vinden het heel leuk als je af en toe een berichtje achterlaat!

Groetjes, Stefan, Nicole, Demi & Sem

Demi

Hoi
heb er al heel veel zin in
kan niet wachten
-xxx- Demi
(ik maak deze reis jippy)

Claudia en Arno

Echt leuk, hebben dit nog nooit zo gedaan!

Groetjes.................

jolanda arjo en kids

hele fijne vakantie en geniet er maar lekker van.

xxx

Ronnie de Ponnie

Veel plezier molenschotejs en geneit ervan . We blijven jullie volgen middels dit prachtige format. Ciao tutti.

oma en opa

goede morgen nicole,stefan,demi en sem.
weer een beetje uitgerust van de hectische dag van gisteren. Vanaf nu kunnen je heerlijk genieten van de
mooie dingen, die jullie nu gaan zien.
groetjes veel plezier en geniet ervan

cmoolenschot

goede morgen stefan niocole demi en sem hebenjulli goed geslapen het is hier mooi weer de zon schijnt heerlijk dus ook maar er op uit ik wens jullie een fijne dag toe groetjes opa kees

Ronnie de Ponnie

Hoi tiri di molini ( italiaans voor molenschotjes ). Waar blijven die mooie foto's en je dagelijkse reisversalg(en)? Laatste status is Oei Oei dag vertrek Schiphol.

oma en opa

hoi allemaal,
Koen en Lars zijn vandaag aan het logeren bij ons en we staan op het punt om naar de efteling te gaan. Koen wou nog iets doormailen. hoi ik hoop dat jullie nog een heel fijne vakantie hebben en tante nicole alvast gefeliciteerd groetjes koen.
Verder de groetjes van ons allemaal en nog een heel fijne voortzetting van jullie vakantie.

Familie Ophorst

Hi People,

Wauw net de eerste dagen ff bekeken dat beloofd veel voor de rest van de reis.
Geniet ze....

Groetjes,
Erik, Margreet & de Kids

c moolenschot

stefan nicole demi en sem ik volg jullie rijs elke dag mee en geniet er van dat je zoveel moois kan bezoeken ik las dat de tom tom goet werk verricht heel fijn ik kijk weer uit naar de volgende belevenis van jullie rijs die zal ook weer wel mooi zijn groetjes en geniet maar van je heel mooie rijs pa en sjan

c moolenschot

Goede Morgen Nicole Van Harte Gefelisieteerd met je verjaardag maak er maar eenfijne dag vanmet man en kinderen Groetjes van uit Nederland Opa & Sjan