Zuidwest USA 2011

Het Reisschema...

Na vele uren van informatie verzamelen en typen, is ons reisschema dan eindelijk klaar.               Er zit al heel wat tijd in het samenstellen van de reis, en het vinden van informatie over de vele plaatsen & nationale parken die we gaan bezoeken.

Onze reis hebben we grotendeels samengesteld uit het zeer mooie reisverslag van Jerry, Bianca, Michelle & Joshua, die het Zuidwesten van de USA in 2007 hebben gedaan. Voor het vinden van route's en informatie was Google een goede hulp. Ontdek-Amerika was een goede bron voor de prachtige parken. Op de forums AllesAmerika & US4AllAmerika hebben we veel tips gelezen van andere bezoekers en Amerika fans.

Ons reisschema en verzamelde informatie over de locaties die we gaan bezoeken, kan je hier downloaden (via FileServe.com) (let op PDF bestand is 12MB)

Je kan ook de volgende link kopieren  naar je internet browser:                                                        http://www.fileserve.com/file/JqUFCcb

Een aantal locaties die we gaan aandoen:

A.  Las Vegas, Red Rock Canyon

O.  Monument Valley, Goosenecks State Park, Valley of the Gods

P.  Antelope Canyon, Glen  Canyon Dam, Rim Rocks, Toadstool Hoodoo,

Hoodoo Forest, Page Lake Powell, Horseshoe Bend

Q.  Bryce Canyon National Park

R.  Zion National Park en weer terug naar Las Vegas.....

Rondreis Zuidwest USA

Opa theo

Jullie maken een leuke reis hoor
Groetjes opa en oma

Bianca

Hallo,

Bedankt voor de leuke reactie in ons gastenboek! Jullie gaan een prachtige reis maken.
Ik wens jullie een hele goede vlucht en heel veel plezier!

Groetjes,
Bianca (jerbia van AllesAmerika Forum)

c moolenschot

stefan een helfijne vakantie en een goede vlucht

Ronnie de Ponnie ( Il capo dei tutti capi )

Gelukkig dat men jullie nog een alternatieve vlucht heeft kunnen aanbieden.Kan je in Detroit de autofabrieken bezichtigen die er nog zijn overgebleven. alle begin is moeilijk , dus wat je nu hebt gehad , krijg je straks niet meer. Kan alleen maar bijdragen aan een onvergetelijke vakantie.

patrick

Hallo,

Ik kwam jullie reisverhaal tegen en ben het met veel plezier aan het lezen! Ik en mijn vriendin gaan een reis maken die een beetje op die van jullie lijkt. Nou ben ik bezig met een draaiboek en zah dat jullie er ook èèn hebben gemaakt maar het lukt me niet om hem te downloaden. Is het misschien mogelijk dat je mij deze per email kan versturen?

Groetjes, Patrick

Stefan

Dag Patrick,

Stuur maar een email naar moolenschot@live.nl
Wij zullen dan het draaiboek mailen.

Patrick

Hi,

Bedankt voor je reactie terug. Inmiddels is het gelukt jullie draaiboek te downloaden. Mijn complimenten voor het boek! Zie dat jullie er erg veel tijd in hebben gestoken! Ziet er echt super goed uit en kan er heel veel informatie uit halen. Bedankt!

Groetjes, Patrick

Smitha622

I gotta favorite this internet site it seems handy very useful gefcdfbcdedddegk

Pharme421

Very nice site! cheap goods